вторник, 21 ноября 2023 г.

НАРОД МІЙ Є! НАРОД МІЙ ЗАВЖДИ БУДЕ! НІХТО НЕ ПЕРЕМОЖЕ МІЙ НАРОД!

 

День Гідності та Свободи – знакове державне свято, встановлене на честь початку двох революцій: 2004-го та 2013 років. Цей день – символ творення новітньої історії держави, пам’ятна дата, що вшановує мужність та патріотизм українців, які відстояли свої споконвічні цінності: свободу, демократію та європейський шлях розвитку.

До Дня Гідності і Свободи в Сухогруньскій сільській бібліотеці-філії розгорнуто книжкову виставку «Народ мій є! Народ мій завжди буде! Ніхто не переможе мій народ!». Представлені на виставці книги розкривають хроніку тих подій, їх історичне значення, розповідають про героїв, які ціною свого життя відстоювали і відстоюють незалежність нашої держави.

Комментариев нет:

Отправить комментарий